mandag den 25. januar 2010

Nr. 500

Dette er mit blogindlæg nr. 500 !
Fra den spæde start i begyndelsen af 2008 og indtil nu er der kommet 500 styks optegnelser eller fragmentariske betragtninger over strik, familie, have, bøger , bolig og rejser fra min hånd:-)
Læg dertil at min besøgstæller kun er 185 besøg fra at have ramt det runde tal 100.000 besøgende.
Jeg har i øjeblikket hele 83 faste læsere - så jeg er en lykkelig blogger:-)
Det har jeg lyst til at fejre, fordi jeg er virkelig glad for, at så mange gider at læse med her. Så jeg forærer nedenstående skønne garn væk. Det er 100 % lækkert blødt alpaca garn. Der er 150 gram i hvert fed - jeg forærer 3 fed= 450 gram væk. Der er nok til en cardigan med 3/4 ærmer eller en barnetrøje eller et sjal eller halstørklæde eller....
Reglerne er som følger:
Skriv en kommentar = 1 lod
Bliv fast læser= 1 lod
Link til min blog og skriv om den= 1 lod
Man kan altså deltage med 3 lodder ialt.
Lodtrækningen foregår den 1. februar.

40 kommentarer:

Nette sagde ...

Tillykke Irene, hvor er det godt gået på så kort tid.
Du har også en god og velskrevet blog, der handler om mange forskellige interessante ting. Kan godt forstå, du har mange læsere. :-)

Pernille sagde ...

Novra! Tillykke med alle tallene, det er bare så flot. Jeg bliver simpelthen nødt til, at deltage i din lodtrækning med 3 lodder. :o)

Lisbeth sagde ...

Jeg er med i konkurrencen med 2 lodder. Tak fordi du også læser med hos mig en gang imellem :-)

LineB sagde ...

Uha, her må jeg lige være med :)

Unknown sagde ...

Jeg liker veldig godt tingene du strikker og det er en fin blogg. :))

Jytte sagde ...

Sikken en skøn præmie, den kunne jeg godt tænke mig at vinde :)
Jeg deltager med tre lodder ...

Mette Lykke sagde ...

Tillykke med de 500...
Det ser da ualmindeligt lækkert ud det garn..

Tine sagde ...

Stort tillykke med med dine 500 indlæg og alle dine mange besøgende.
Og tak for det dejlige venskab vi har fået igennem bloggen.
Tænk hvis man ikke havde opdaget denne fantasiske verden!

Super lækkert garn du udlodder!
Men da jeg vist har rigeligt garn på lageret, vil jeg lade andre om at vinde det :-)

Lavendel sagde ...

Til lykke med de 500!!! Flot - jeg har vel nok FOR meget garn til at deltage...

Jeannette Mariae sagde ...

Et stor til lykke skal lyde herfra. Sikke noget lækkert garn du bortgiver ;-)

Gitte sagde ...

Tillykke Irene. 500 indlæg er flot, og ikke mindst hvis man tænker på alle de ting, dú har fremvist i den periode. Der må da vist være et rimeligt stort antal færdigt hjemmestrik.

Skønt garn ;-)

Skulle lige ind og se om det var Lenes trøje ;-)

Conny sagde ...

Tillykke med indlæg nr. 500. Jeg nyder at læse med på din blog og skynder mig at smide 2 lodder i kurven.

Unknown sagde ...

Tillykke med de 500 indlæg. Skøn blog du har, og så utrolig flittig du er. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder.

Jane sagde ...

Jeg bliver altså nødt til at deltage med 2 lodder i din flotte give-away.
Tillykke med de 500 indlæg og 100.000 besøgende :-)

Madam Munch sagde ...

Kære Irene
Det er så flot gået og din blog er også det værd! Det er altid interessant at læse og se med.
Held og lykke videre frem.

Lotte Andersen sagde ...

Jeg ved ikke om jeg er fast læser, er man det når man har dig på bloglines listen? - men ihvertfald nyder jeg at følge din blog, jeg kan godt forstå at så mange følger med hos dig.

Merete sagde ...

Tillykke Irene. Det er altid en nydelse at kigge/læse på ding blog. Sikke noget lækkert garn du udlodder.
Merete

Annette sagde ...

Tillykke Irene, hvor er det flot. Jeg nyder at se dine mange smukke strikkeprojekter, men så sandelig også dine fund når du har været afsted på loppemarked.

Clemme/Trine sagde ...

Ja tillykke :) Og sikke noget fantastisk garn, jeg smider 2 lodder i puljen :)

Unknown sagde ...

Wow 500 innlegg..Ja det må sies;)
Jeg er en av dem som følger deg og har stor glede av det;)
GRATTIS;)
Hilsen Ingrid

Helle Nielsen sagde ...

Hej Irene
Tillykke med de 500 indlæg.
Jeg vil meget gerne være med på to lodder. Det garn vil bare være perfekt til min uld-forstyrrede datter...
Ha´ en fortsat god dag
Hilsen Helle

fru westerskov sagde ...

Et stort tillykke til dig. Det er en spændende blog og den er meget inspirerende at følge med i.
Jeg deltager gerne i lodtrækningen med 3 lodder :o) Jeg krydser fingre.

Karin aka Guin sagde ...

Hej Irene - fin udlodning; jeg er på med 3 lodder :)

Vi ses nok i aften!

Strikkeheksen sagde ...

Tillykke Irene- jeg kan jo kun sige, at jeg er SÅ glad for at ha´ mødt dig gennem alt dette bloggeri :-)

Fantastisk flot præmie, du udlodder - Artesanos Alpaca er bare det bedste (og 450 g er da en lille formue) - siden jeg nu har strikket Boo, vil jeg lade andre om at vinde :-)

Fynpige sagde ...

DU var grunden til at jeg fik startet på at blogge, og derfor må jeg betragtes som en meget trofast læser! Du var den første på min liste !

Eva sagde ...

Uha, det vil jeg gerne vinde. Det var heldigt, jeg lige blev ledt forbi din fine blog. Tillykke med jubilæet.
Jeg deltager med TRE lodder

Ann sagde ...

Hold da op, Irene! Du er da bare go'. Hvordan ved du egentlig, hvor mange indlæg, du har skrevet? Lækkert garn, du udlodder.
Ja, altså jeg er fast læser, har link til dig på min side, har skrevet om dig med link og har skrevet kommentar på din side, så jeg må da næsten ha' vundet på forhånd ;-). Nå, er der også 50 andre, der har 3 lodder? OK, så må vi jo se.

Randi sagde ...

Gratulerer med blogginnlegg nr 500!!
Likte veldig godt babyteppet du viste i forrige innlegg:)

Grethe Oliv i Norge sagde ...

Vakkert garn, og jeg elsker alpakka! Mye fin strikking på sidene dine! Ett lodd til meg :)

ghermann@bbnett.no

ANNEPÅLANDET sagde ...

Klart jeg leser med her! Du strikker vakre ting, skriver spennende reiseinnlegg og har en flott blogg med en hyggelig tone. Det liker jeg!
Og så vakkert garn! Et av mine nyttårsforsetter i år er at jeg skal ha mer flaks - så kanskje vinner jeg??!!
Jeg er allerede fast følger på bloggen din, og med denne kommentaren blir det TO lodd på meg.
GRATULERER MED JUBILEET!!!

Charlotte Illum Larsen sagde ...

jeg snupper 1 enkelt lod og krydser fingre... hilsner fra Ærø

Ruths datter sagde ...

Hei jeg er selvfølgelig med her.Tar 3 lodd.Linker og følger deg.
Klem

trinesoehest sagde ...

Jeg vil meget gerne være med!
2 lodder til mig :-)

Trine sagde ...

Jeg er med med to lodder - har endnu ingen blog :)
Spændende side du har!

Solrun Koivuneva sagde ...

yummy det ser lækkert ud. Og tillykke med indlæg nr 500.

cille sagde ...

Ååå dette må jeg være med på! Alltid spennende med utloddinger! Nydelig garn du lodder ut, så jeg håper å ha hellet med meg! Hilsen tidligere bibliotekar

Marit Johanne sagde ...

Gratulerer! Det er en fin kombinasjon med håndarbeid og blogg! Så nydelig garn du lodder ut, vil veldig gjerne være med i trekningen om det :) Jeg har linket til deg med bilde i bloggen min, så da blir det 2 lodd.

Glaphuset sagde ...

500 indlæg det var ikke så lidt :o) Jeg læser gerne med på din blog fremover, så 3 lodder til mig :o) Forsat god weekend.
Kh Anette.

Randi sagde ...

Hold da op du har været flittig på tastaturet. Jeg er bare nød til at deltage med 3 lodder.

Randi

Sylke Feldhusen sagde ...

Gratulerer så mye! Jeg deltar gjerne med 1 lodd :)