tirsdag den 6. marts 2012

Nye bøger

Jeg har købt disse to skønne strikkebøger af Susanne.
Karen Noes bog er fyldt med dejlige opskrifter, så det er svært at vælge.
Japan af Marianne Isager har jeg længe gerne villet eje. Jeg bliver nødt til at strikke mig en ny Vifte. Den jeg strikkede for nogle år siden er stadig yndlingsjakken/trøjen og ved at være godt slidt:-)
Men jeg havde næsten glemt de mange andre dejlige modeller i bogen.
Trøjen her er da en fin forårssag, og den har jeg rent faktisk originalgarn til på lageret. Jeg vil bare lave en anden lukning foran.
Karpen er en virkelig sød sommerbluse, som længe, længe har stået på ønskelisten. Den har jeg til gengæld ikke garn til, men her tænker jeg, at Pickles uld/silke måske vil være velegnet.
Først er der imidlertid lige et par projekter, der bare SKAL være færdige, før jeg starter noget nyt.

9 kommentarer:

GrenDesign sagde ...

Det er nemlig rigtigt: Japan er en fantastisk bog!

Ellen sagde ...

Altid dejligt med ny inspiration. Har lige købt Nordiske masker. Der er også nogle lækre trøjer i. God dag.

Citronmoster sagde ...

Dejligt med nye bøger der kan give ny inspiration :)

HelleYvonne sagde ...

Hvor ser de spændende ud, dine nye bøger. Har du mon en strikkebog, som du kan anbefale til sådan en novice som mig?

Helle : sagde ...

Hej Irene den bog fra Karen Noe er bare super, den har jeg også. Du kan købe løse opskrifter til den.

Knus
Helle

Lin sagde ...

Laekkert. Jeg eeeeeeelsker boeger. Karpen ville da vaere noget saa fin til din nye nederdel.

Uldbegavet sagde ...

Dejligt at du kunne bruge bøgerne. Jeg synes også der er mange fine og tidløse modeller i.

Kirsten Amstrup sagde ...

Det kunne da godt være, jeg skulle finde min Japan-bog frem igen og kigge lidt nærmere på den. For det er virkelig søde modeller, du viser frem her. Jeg havde faktisk helt glemt den, tak fordi du mindede mig om dens eksistens.

Helle sagde ...

Det er så godt med slike bøker hvor man kan sitte å drømme, planlegge eller bare finne inspirasjon. :)