onsdag den 15. februar 2012

Ny taske

I torsdags var jeg til røntgenundersøgelse/kontrol af min hofte. Alt så fint ud, og efter to måneders "indespærring" her på matriklen fik jeg endelig, endelig lov til at køre bil igen, men foreløbig kun som passager.
Ærkeenglen mente at vi så skulle køre en tur ud i naturen. Men nej - jeg har jo siddet herude på landet og gloet nok på natur, så det var slet, slet ikke det jeg havde lyst til. Jeg savnede bylivet! Så "løsladelsen" blev fejret lørdag med en gigantisk shoppe/bytur, hvor Dankortet hurtigt blev rødglødende:-)
Jeg har dog fået afløb for lidt af min shoppelyst i de forgangne to måneder ved at shoppe på nettet, men det er ligesom ikke helt det samme:-)
Jeg har netop købt denne taske hos Bohemiadesign. Jeg vaklede længe mellem den gule, den grønne og den blå, men endte altså med den blå. Så kan jeg jo altid købe en gul senere - ikk`:-)

22 kommentarer:

HelleYvonne sagde ...

Tillykke med "løsladelsen", hvor må det være dejligt at få lov til at bevæge sig frit igen. Hverdagen hvor man kan det man plejer, er nu noget af det bedste, kan man opdage :)

knitnetty sagde ...

Så deilig for deg å komme deg ut igjen. Nyt det :)
Jeg har også en slik veske, men min er knallrød. Jeg skjønner godt at du hadde problemer å velge. Jeg vil ha den i nesten alle farger og forskjellige størrelser, hihi ;)
Forresten, jeg og gemalen skal til København i morgen. Har du noen tips på garnbutikker jeg måååå besøke?
Klem fra Wenche

Lavendel sagde ...

Uuuha, Irene, den er flot! Grønt er nu også pænt...jeg husker jo et par grønne sko :-)

Citronmoster sagde ...

Åh hvor må det være skønt for dig at blive sluppet fri - selvom du bare må være passager. Lækker taske, og man kunne nemt få brug for en af hver farve. Ønsker dig og dine en dejlig dag :)

Kirsten Amstrup sagde ...

Stort tillykke med, at du nu må bruge dit ben. Det må være en forløsning af de store for dig. Og tillykke også med den fine taske, selvfølgelig er den blå.

Eva sagde ...

Det var da dejlige nyheder. Det må føles skønt at shoppe igennem efter den stille omgang, du har været igennem.

Fru Kahr sagde ...

Fed taske - i en rigtig "Irene-farve".

Hvor er det dejligt, at du kan komme lidt ud igen:-)

Der er en mail på vej - måske bliver det først i næste uge, for familien har ferie, men jeg har altså ikke glemt din mail;-)

Fynpige sagde ...

Dejligt - og nej ikke gul ! Blå er din farve *smil*

Gitte sagde ...

Den helt rigtige måde at fejre løsladelsen på :-)

Skøn skøn blå farve. Næsten en "forårshimmel".

mona sagde ...

Tillykke med løsladelsen - og den fine himmelblå taske, som du nu kan gå og svinge med her i foråret:-)

Sigrid S. Eriksen sagde ...

Et dejligt indlæg der oser af glæde - og jo - den gule må være fantastisk til dine blå trøjer - afsted med dig :-D

Anonym sagde ...

Jamen Irene...tasken kan da kun være blå :) tænker som Gitte "forårshimmel"
Dejligt at du er "frigivet" lidt igen
dernæst info til knitnetty..du skal i Sommerfuglen, måske vi støder ind i hinanden...for jeg skal hente en bog der i morgen :)...derudover er der en garnbutik i Fiolstræde ( i nærheden af Nørreport station)

Irene sagde ...

Anne : Tak! Jeg har lige skrevet Sommerfuglen til Knitnetty, men den anden butik kendte jeg ikke:-) Det er så sjældent jeg kommer til Kbh.

Strikkeheksen sagde ...

Totalt sej taske - fra nu af, kan du ikke bevæge dig rundt inkognito ;-) Helt fantastisk farve :-)

nynne sagde ...

Hvor fedt - jeg var også strøget lige ind til byen for at "varme mine kort" .-)
Fed fed taske - så en lignede i Lodon i sommers i neon pink - har efterfølgende fortrudt at jeg ikke købte den. :(
Vi ses i løbet af den kommende uge

Camilla sagde ...

Hvor fantastisk at komme til byen efter så lang tid! Tasken er ganske fantastisk, har du købt den på hjemmesiden eller inde i byen? Vil gerne se dem "live" inden jeg panikshopper en :-) de er jo vildt fede!

Irene sagde ...

Camilla: Jeg har købt den i webshoppen. Man kan altid returnere den, hvis den ikke svarer til forventningerne. Det er vildt fede tasker.-)

Unknown sagde ...

En herlig farge nå når våren skrider frem. Idag har vi hatt en herlig temperatur og det er blitt så mye lysere. Det er alltid fint å shoppe litt. ;))

eKirsten sagde ...

Skøn!!! Til lykke med den og med fremgangen.

unikarina sagde ...

Dejligt at du har været ude i det fri og spille fandango.
Super fed taske - du skabte da lige et "behov". Nu skal der så bare lige findes ud af hvilken farve...

Unknown sagde ...

Det er da en vildt skøn taske i en bragende flot farve.

Jeg var lidt bagud med bloglæsningen, så en forsinket kompliment for Grys jakke. Den er fantastisk.

Tine sagde ...

Fed taske!!
Og stort tillykke med løsladelsen :-)