lørdag den 26. november 2011

Ridehusets julemarked

For mig er det en af juletraditionerne at besøge julemarkedet i Ridehuset - mindst én gang - gerne flere, da udstillerne skifter i løbet af måneden. Jeg elsker alle de kreative hjemmegjorte produkter:-)
Èn af de sælgere, der især tiltrak sig min opmærksomhed i år, var en kvinde, der syede de mest fantastiske hatte/huer.
Selv om jeg er begyndt at få mit hår igen, så er det stadig for tyndt og kort til at jeg kan gå uden hue. Jeg fryser i hvert fald udenfor. Så jeg investerede i tre flotte nye huer til bare 350 kr - ialt!
Er du til skønne huer, så skynd dig ind til Ridehuset - sælgeren er der til næste lørdag.
Jeg købte en ny turkis hue. Den gamle er næsten slidt op:-)
Endnu en sød hue, der passer til min pepitaternede "swagger-frakke".
Og så en rigtig julehue - midnatsblå med en masse bling-bling:-)

11 kommentarer:

Inger Lises Verden sagde ...

Søde, søde huer, og skønt tips til markedet!
Pas godt på dig, og håber du er blevet smertefri. Havde overset dine indlæg hvor du skriver du er syg! Varme hilsner fra Inger Lise

ullaskovjensen sagde ...

De' da bar' fine :-)
Jeg må vist ind at kigge på det julemarked, jeg bor faktisk bare 3 kilometer derfra.
Julelun hilsen Ulla

Unknown sagde ...

Ja, julemarkedet i ridehallen er bare det bedste - så mange skønne boder. Desværre tror jeg ikke jeg når til Aarhus i julemåneden ØV.

Det er nogle rigtigt fine huer du har fået dig - hvor bliver du julefin.

Unknown sagde ...

De er jo utrolig flotte. Du er også flink til å finne spennende hodeplagg å gå med. :))

dqpage sagde ...

Det var nogle rigtig flotte hatte du fik der.
Især den første faldt jeg for.
Desværre bor jeg lidt langt fra det julemarkend :o)
(Nordjylland).
mvh Mona

Berit sagde ...

Lækkert med nye og flotte hatte!

Der er mange gode ting og sager at finde på julemarkedet i Ridehuset.

Eva sagde ...

Så fine huer du har købt.
Jeg elsker også Julemarkedet og kommer der gerne flere gange. Dejlige, håndlavede ting, rimelige priser, god stemning.

God adventssøndag.

nynne sagde ...

Det var da nogle rigtig fine Hatte/huer du har købt ! Jeg noterer mig også at den du har på klæder dig rigtig godt - også med dine øjenviooer og bryn iden :-)

Strikkeheksen sagde ...

Jeg skal da love for, du shopper igennem, når du finder noget brugbart - de er superfine dine nye huer. Jeg regner med, vi får mindst én at se til julefrokosten? :-)

Strikkeglæde sagde ...

Lækre huer og personlige - dem forstår jeg godt du købte!

Annette sagde ...

Hvor er de dog skønne, alle 3.

Det gør mig så ondt, at du har måttet gennem alle de smerter med kemoen, men heldigvis at det nu er lykkedes lægerne at få dig forholdsvis smertefri.

Jeg er fuldstændig vild med din Spring Leaves. I fredags var jeg med en veninde i Utrecht og da hun manglede en trøje, var vi inde i forretning, hvor de havde en næsten magen til din Spring Leaves, bare i mørkblå. Veninden var lidt smålun på trøjen, men bestemt ikke på prisen, der var uhyrlig.
En rigtig god søndag eftermiddag til dig.