torsdag den 22. september 2011

Hvad skal jeg så strikke....

....på Fanø?
Et yderst vigtigt spørgsmål, som kræver omhyggelig planlægning:-)
Det må ikke være noget der kræver for meget koncentration. Der skal kunne snakkes samtidig:-)
Krydsnøgleapparatet har været på arbejde, for der må nye projekter til.
Foreløbig har jeg fundet multifarvet garn frem til et Tara-tørklæde. Gråt uldgarn til en hue samt petroleumsfarvet Malabrigo Silk Merino enten til en cardigan eller til en helt enkel pullover. Mon det rækker?

14 kommentarer:

Ann sagde ...

Nej, Irene, det rækker da overhovedet ikke!
Du bliver nødt til at købe noget garn derovre!
;-)

Irene sagde ...

Ann : Ja, det gør jeg:-)

amstrik sagde ...

hej

om det rækker nej, det er den beste undskyldning for at køben noget nyt lækket garn..
glæder mig til at høre om din/jers tur der over og se hvad i har haft gang i der.

Lin sagde ...

Hvis ikke er der sikkert en maaaaaasssseeeee der kommer til at friste noget saa forfaerdeligt hihi.

Strikkeheksen sagde ...

Ja med alt det du nu får brugt fra lageret, så er du nødt til at få købt noget ind igen ;-)

Vi ses lige straks :-)

Unknown sagde ...

Garnet er vist det mindste problem.. Der er så meget garn på Fanø, at de ligefrem sælger af det :-) Lidt nyt skal der jo til Irene.. God tur til jer <3

Kram Gitte

MetteNS sagde ...

Ønsker en dejlig tur til Fanø.:)

Hanne sagde ...

Rigtig god tur til Fanø!
Kh hanne

Hanne sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Birgitte sagde ...

Uha, ja, jeg har også været i gang med at planlægge dette vigtige emne. Man må jo også tænke på at jeg har 3 timer i tog frem og tilbage, ikke? :)
Blev enig med mig selv om at det var alletiders mulighed for endelig at komme i gang med mandens jagtsweater, som ellers bare har ligget som en strikkeprøve lidt for længe. Der burde være underholdning nok til hele weekenden. Nu skal jeg så bare lige i gang med krydsnøgleapparatet og med at tage nogle mål...
Men jeg er helt enig med de andre i at det jo ikke skal afholde os fra at købe MERE garn :D

Berit sagde ...

Der er næsten pakket. Jeg har kun pakket to projekter.

Der skal jo også være plads til nyindkøbt garn på hjemturen.

fru westerskov sagde ...

Hvis du har det lige som jeg, så har du altid det forkerte strikketøj med, men mon ikke der kan rådes bod på det derovre. Jeg håber i får en rigtig dejlig tur.

EnHeberg sagde ...

Jeg tror helt sikkert det rækker :) Man når aldrig det halve af det alligevel ;)
Men jeg har lige opsnuset på ADs blog, at hun udgiver en ny bog med huer og tørklæder! Den ser MEGET spændende og LÆKKER ud. Måske var det noget for dig at strikke derfra?
Kram

Emmy sagde ...

Rigtig god tur til Fanø strikkefestival. Du kan roligt gå igang med et Tara-tørklæde. Mønsteret er nemt og overskueligt og tørklædet bliver smukt:O)