mandag den 18. juli 2011

Fyn er fin :-)

Der er installeret kattepassere i vores hus, og vi er taget et smut til Korinth!
Vi har lejet os ind et par dage på Johan Ludvigs Kafé - en superromantisk lille café i det Sydfynske.
Huset er et tidligere gartneri, der har hørt til Johan Ludvig Reventlows gods Brahe-Tolleborg.
Vi residerer i det største af husets tre værelser. Det hedder meget passende Sybille efter Johan Ludvigs hustru. Der er himmelseng og egen have til og så selvfølgelig trådløst internet:-) Luksus og total afslapning:-)
Nu venter en stor økologisk morgenbuffet med bl.a æg fra de brune høns og sidenhen skal vi ud og udforske Fyn:-)

24 kommentarer:

nynne sagde ...

Lyder til at I skal have nogle dejlige dage !
Jeg læste Michaels indlæg, og det gør mig rasende gal at du også skal ha' den oplevelse med !
Spændt på at se hvad du først får gjort færdig af alle de flotte ufoer du havde i kurven.

Benthe sagde ...

Hvor lyder det hyggeligt og romantisk.Vil ønske jer begge to nogle gode og hyggelige dage.

Unknown sagde ...

Jeg ønsker dere en super dag der ute og håper vøret er godt. :))

Johanne sagde ...

Hvor lyder det hyggeligt. Og så er I endda ikke så langt fra "min" ø, det skulle vi jo have talt lidt om i forvejen.
Ønsker Jer nogle dejlige dage, som vil fylde Jer begge to med fornyet energi. Knus.

Eva sagde ...

Jeg håber, I får nogen dejlige dage, der fylder energi-depoterne op. Det ser meget idyllisk ud.

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Det lyder rigtig hyggelig..I fortjener lidt hygge og service..Nyd det hvad jeg også tror I vil gøre.;)

Helle sagde ...

Rigtig god tur, den har i fortjent.

Kludemutter sagde ...

Ja, der er skønt omkring Korinth ;)
Håber i får lidt sol.

Yt

Merete sagde ...

Det lyder som om I har fundet en skøn plet på Fyn. Nyd det og hinanden. God ferie

Ann sagde ...

Sikken et helt vidunderligt sted, I der har fundet. Det ser på alle måder lækkert ud.
Rigtig, rigtig god afslapning!

Unknown sagde ...

Enig -Fyn ER fin!

Hanne sagde ...

Rigtig god ferie til jer. Så kan I "få ladet batterierne op".
KH hanne

Strikkeheksen sagde ...

Det lyder rigtig lækkert - ønsker jer et par dejlige dage og krydser fingre for, at solen skinner på Fyn :-)

Citronmoster sagde ...

Hvor ser det dejligt ud. Håber I får nogle skønne dage :)

Pernille sagde ...

Det lyder dejligt. Skønt er det med et par dage hjemmefra :)

Fru Olsen sagde ...

Håber I får nogle dejlige dage.
Er glad for at se, at det ikke kun er mig, der har halvfærdige projekter liggende :-) Når en superstrikker som dig, har, behøver jeg ikke "skamme" mig :-)

Unknown sagde ...

Næh, hvor ser det dejligt ud, må I have nogle helt fantastiske dage, det har I da fortjent.

Fynpige sagde ...

Hej Irene. Skønne skønne dage på fyn, og ser jeg dig, så siger jeg hej *smil* Nyd Fåborg, frokost i byen hyggelig butikker og gåture ved havnen ! Du "Trænger" til ferie !!

Berit sagde ...

Jeg ønsker jer et par rigtig skønne dage på Fyn!

Fie sagde ...

Nu er jeg jo selv vokset op i Stenstrup tæt på hvor I nu befinder jer, så jeg synes jo selv, at en tur til Fyn er det helt rigtige efter den dårlige besked og behandling, du har fået. Nyd det, du fortjener afslapning og nydelse.

Fru Kahr sagde ...

Nyd det:-)

Helle sagde ...

Det høres helt fantastisk ut. Håper dere får noen deilige dager med sol og varme. :)

Emmy sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud. Jeg ønsker jer en rigtig god ferie på Fyn:)

Helle Mikkelsen sagde ...

Der er sååå køøøøønt her på Fyn ;o)
Velfortjent ferie i dejlige omgivelser, forkælelse og nydelse.
Det kan næsten ikke blive bedre.
God ferie .