tirsdag den 5. april 2011

Bagagerumsmarked 2011

I søndags startede de udendørs loppemarkeder på Ingerslev Boulevard, og selv om jeg var dødtræt efter to store doser stråler torsdag og fredag, måtte jeg lige ind søndag formiddag for at se, om der var uundværlige skatte at erhverve sig.
Det var der nu ikke.
Efterhånden ved de private kræmmere godt, hvad de skal have for tingene:-)
Jeg fandt dog et par dåser til min samling.
Endnu en dåse med Irma-pigen, så jeg nu har 5 forskellige.
Og en fin og stort set ubrugt dåse, der skal indeholde the.

10 kommentarer:

Britta sagde ...

Det er nogle rigtig fine dåser du der har fundet. Jeg er også vild med genbrug, loppemarkeder osv.; man kan som regel finde nogle skægge ting, som man bare ikke kan undvære.
Kan godt forstå du er træt efter strålerne, og hvor jeg beundrer dig for at du lever så normalt som muligt. Livsviljen og -glæden betyder så meget for et sygdomsforløb; det er SÅ vigtigt for livskvaliteten.

De bedste tanker herfra...
Britta

Berit sagde ...

Sikke fine dåser. Ja, man kan finde mange skatte. Jeg får ofte min mor og far til at kigge, hvis jeg mangler noget specielt. Sådan har jeg fået suppleret op af min farmors vinglas "Kirsten Pihl", som betyder noget helt særligt for mig.

Dorte sagde ...

Du få efterhånden ha' en stor samling, Irene:) Sjovt som vi kvinder samler på ting. Nogen på sko, andre på dåser. Jeg samler f.eks. på blå keramiske kopper. Skal altid have en med hjem fra ferie. Og nyder at vælge den rigtige, når jeg skal have en kop the. Skal det være den fra Berlin, Provence, California (den har forøvrigt en hank formet som halen på en hval)? Ja, sådan kan stå og fundere...

Eva sagde ...

Skønne dåser. Jeg "pjækkede" fra markedet i søndags, men glæder mig til maj. Det er nu så hyggeligt. Du har ret i, at priserne kryber deropad.

Fru Kahr sagde ...

Smukke dåser - de kan da kun bringe glæde i hverdagen:-)

Gitte sagde ...

Allerførst - Din God Morgning Cardigan er blevet så smuk! Fin løsning du fandt med kanten, så den ikke ruller.

Dernæst - havde tænkt på at jeg skulle have fat i dag med hvornår de holder bagagerumsmarked - for i år vil jeg altså også derind ;-)
Meget fine dåser.

Tine sagde ...

Super fine dåser!
Dejligt at du fandt nogen, selvom priserne var steget.
Men sådan går det jo nogen gange når noget bliver populært (desværre for os) :-)

Frujensensunikum sagde ...

Skønne dåser til samlingen.

Jeg fandt jo også en sidste weekend sammen med et bedårende syskrin som jeg glædes over hver dag.

Håber det kommende gode vejr kan give dig lidt flere kræfter - behandlingen er jo en hård medspiller.

Rigtig flot God morgning cardigan du har lavet.

de bedste hilsner
Jane

Henriette sagde ...

Det er en fin dåse - lige til din samling♥
Nu må jeg huske at komme til det marked. Er det en første søndag i måneden?

Irene sagde ...

Henriette: Det er første og tredje søndag hver måned:-)