lørdag den 19. marts 2011

Fiberfestival i Ry

Jeg trængte til at komme lidt ud.
Michael indvilligede i at være chauffør.
Berit ville gerne med.
Så vi tog til Fiberfestival på Mølleskolen i Ry.
I cafeen underviste Ann i at slå op til en Moebius og i at strikke sokker med Magic Loop.
Bodil har været med til at arrangere Fiberfestivalen, hvor der også var forskellige workshops, man kunne tilmelde sig.
Jeg synes det var rigtig hyggeligt, og det kunne sagtens blive en årligt tilbagevendende begivenhed.
Vi fik hilst på rigtig mange andre bloggere, og det er altid sjovt at se dem IRL.
Bodils smukke, smukke sjaler hang overalt.
Og der var mange spændende fibre og håndspundne garner.

15 kommentarer:

Berit sagde ...

Tak for en hyggelig tur! Vi ses igen i morgen.

Unknown sagde ...

Så mye fint å se på sikkert hyggelig å være der også. :))

Merete sagde ...

Det ser ud som I har hygget jer. Det er altid dejligt at møde andre med samme interesse.

Tine sagde ...

Hvor ser det da ud til at i har hygget jer!
Jeg er lidt misundelig ;-)

Og sikke da mange lækre ting der er.
Var det svært at holde muldvarpen i lommen? ;-)

Ann sagde ...

Åh, det var så dejligt at møde jer og gi og få en god krammer.
Jeg kan stadig mærke varmen indeni.
Købte du mon noget af det lækre bambusgarn fra Birthe P's Garngalleri, som du har fotograferet? Jeg ærgrer mig allerede over, at jeg ikke kunne samle mig om at købe noget af det. De så så overvældende kolossale ud, de bundter ;-)
Jeg stod nu kun for demonstrationen af Magic Loop, to på een gang og opslagning til sokker fra tåen.
Moebiusopslagning hjalp jeg kun lidt til med i kulisserne :-)

Jette sagde ...

Selv lige kommet hjem derfra, det var nemlig hyggeligt, så dig godt og ville have hilst på dig efter vi havde spist, men så var du væk, det må vi have tilgode til en anden gang.

Irene sagde ...

Berit: Det gør vi!
Snakkemunn: Det var det!
Merete: Det er så dejligt at møde amdre strikkere:-)
Tine: Jeg blev nødt til at købe lidt:-)
Ann : Jeg købte lidt håndspundet merino:-) Det var skønt at se dig igen:-)
Jette: Åh, hvor ærgerligt - ville rigtig gerne have hilst på dig.

Strikkeheksen sagde ...

Åh jeg ville gerne ha´været med, hvor ser det hyggeligt ud :-) Så må jeg bare håbe, at det gentager sig til næste år :-) Glæder mig til at se dig i morgen :-)

PS: Utrolig fin lille babycardigan :-)

Fru Kahr sagde ...

Det ser ud til at I havde en hyggelig tur til Ry:-)

Camilla sagde ...

Jeg så dig vinke farvel til Ann under magic loop demonstrationen, håber at kunne hilse på dig en anden gang! :)

Madam Munch sagde ...

Hej Irene
Dejligt at møde jer, for det føles jo som gamle bekendte, når vi læser hinandens blogge. Du så godt ud, og jeg håber du står det igennem med din ukuelige livsvilje.

Lin sagde ...

Jeg siger som Tine: Misundelig hihi. I ser ud til at have raahygget.

Strikkefuglen sagde ...

Uhmmmm det ligner det rene slaraffenland ;-)Nyder billederne.

Lavendel sagde ...

Er da slet ikke misundelig...men jeg havde jo min fine dag :-)

Helle : sagde ...

Sikke en masse fine garner du har været ude og se.

Jeg tror også at jeg vil se om jeg ikke kan komme der ud næste år, det lyder så spændende.