lørdag den 19. februar 2011

En fuldstændig fantastisk flot gave!

I dag havde posten en pakke med til mig fra Vilma.
Jeg kender kun Vilma her fra Blogland, men hun er vel nok et utroligt sødt og betænksomt menneske.
Tænk hun har strikket de mest vidunderlige strømper til mig. Det er et smukt mønster - farverne er lige mig - garnet er det lækreste Wollmeise og så er de ualmindelig smukt strikket.
Jeg er dybt rørt og sidder her med tårer i øjnene, mens jeg skriver.
Jeg har aldrig haft sådan et par fine håndstrikkede strømper før.
Tusind, tusind tak søde Vilma!
Jeg kan love dig, at de bli`r slidt op til allersidste garnstump:-)

15 kommentarer:

Fríða sagde ...

åh, sikke en skön gave at få, både er de ualmindelig flotte og så er tanken bag jo endnu skönnere.
kh.fra Island
Frida

Merete sagde ...

Sikke en skøn gave at få fra en fremmed. Skøn farve og mønsteret er jeg også vild med.

Fru Kahr sagde ...

Næ, var de fine strømper til dig:-)

Unknown sagde ...

Nyt sokkene og kos deg med gaven. Jeg ønsker deg en fin helg. :))

Emmy sagde ...

Dejligt at få så fin en gave og farven er jo lige dig ;)

Camilla sagde ...

Åh, jeg bliver også helt rørt. Hvor er de dog fine!!

muffi sagde ...

Hvor er det vidunderligt gjort af Vilma. Smuk, smuk tanke, at glæde dig Irene, som i den grad fortjener ekstra opmærksomhed og varme.

kh. Muffi

Sigrid S. Eriksen sagde ...

Smukke stræmper, og bag ligger smukke tanker, og bag tanker ne må der gemme sig et menneske med et smukt sind. Sådanne mennesker har det med at tiltrækkes af hinanden, så derfor er jeg ikke så overrasket Irene.

Tine sagde ...

Hvor er både tanken og strømperne smukke.

Citronmoster sagde ...

Tillykke med de skønne, skønne sokker. En smuk tanke fra Vilma :)

Unknown sagde ...

Sikke en lækker gave, kan godt forstå du knuselsker dem. De er skønne :-)

Min hverdag som pensionist sagde ...

Hvilken dejlig gave at få. Jeg kan godt forstå du er rørt.
Kh. Majbrit:)

Lykke sagde ...

Sikke da en fantastisk sød gestus! - og så endda så smukke og lige i din farve :-)

Lin sagde ...

Nej hvor er du heldig. Farven er ualmindelig smuk.

Berit sagde ...

Skønt med uventet opmærksomhed!

Jeg har altid beundret folk, som strikker smukke mønstre i strømper. Jeg når kun til at strikke en simpel sok i rib eller glatstrik.