fredag den 15. oktober 2010

Og vinderne blev....

Michael agerede Lykkens Pamfilius - og op ad skålen trak han først:

Dorte - der ikke har en blog. Hun er én af mine kolleger, der også strikker:-)
Dorte havde ønsket sig de hvide pulsvarmere.

Dernæst trak Michael:
Henriette - der har bloggen Handmade by Henriette,
Henriette vinder de lilla. I parentes bemærket bager Henriette de lækreste kager:-) I det hele taget er hun en utrolig kreativ kvinde, der både syr, strikker, bager og meget mere, så tag et kig på hendes blog, hvis I ikke kender den i forvejen:-)
Send mig en mail med Jeres adresser på: irene@aagaard.me.uk, så kommer der en pakke til Jer i næste uge:-)
Tak til alle, der gad være med i min lille konkurrence:-)

9 kommentarer:

Lin sagde ...

Et kaempe tillykke til vinderne. Din kollega bliver ogsaa noedt til at blogge saa vi kan laere hende at kende hihi.

Line Jokumsen sagde ...

Tillykke til vinderne.:)
(I er heldige!)

God weekend til alle.

Kate sagde ...

hjertelig tillykke med ♥ bryllupsdagen - håber, at jeg husker rigtigt...
også tillykke til de heldige vindere

Irene sagde ...

Lin: Jeg tror desværre hun har alt for travlt til at blogge:-)
Line: Og en god weekend til dig!
Kate: Ja - du husker lidt galt:-) Vi har bryllupsdag d. 6.6:-)

Henriette sagde ...

Hurra jeg vandt :o)

Nu er der lagt op til en dejlig weekend.

Sigrid S. Eriksen sagde ...

Uhhhh, misundelse er en grim ting - så jeg nøjes med at ønske de heldige vindere tillykke. Og tak Irene fordi jeg måtte være med.

Helle : sagde ...

Tillykke til de to vindere, derfor må man godt sige øv ;-) !!!

Kate sagde ...

ha ha... det er da helt tosset - hvor i al verden har jeg fået det fra... jeg syn's bare der var noget med den dersens 15. oktober
Rigtig god weeend til dig og din husbond ☺

Dorte sagde ...

Ej, hvor er jeg glad:) Og jo, jeg blogger, men har ikke min egen strikkeblog. Nyder i stedet at læse alle jeres herlige blogs - og nyder selvfølgelig at strikke. Har 4 projekter i gang i øjeblikket, så det bliver rigtig dejligt at modtage et færdigt strik i næste uge:)