onsdag den 21. juli 2010

Boys Month 3


Det er bestemt ikke lige årstiden for sådan én:-)
Men jeg fik lige lyst til at strikke en mini-islænder str. 1 år af noget lagergarn, jeg har haft liggende i et stykke tid.
Nemt (men varmt) lille projekt.
Det er med vilje, at der ikke er mønster på ærmerne, så de små fingre ikke bliver viklet ind i trådene på bagsiden. Der er knapper på begge skuldre, så den er let at få over hovedet.
FAKTABOKS:
Design: Mit eget
Garn: Linie 157 Tessa
Garn fra lager: Ja
Anvendt: 50 gram antracit og 150 gram råhvidt
Købt hos: Fandango
Pinde: KnitPicks nr. 4,5
Str. : 1/2-1 år

12 kommentarer:

Nette sagde ...

Ih, den er fin. Det er noget nemmere og hurtigere at strikke til de helt små.
Jeg synes, jeg kan mærke at mine bliver større nærmest for hver trøje, jeg går i gang med til dem.
:-D

Aleksandra og/i Ørjan sagde ...

hei
må si at din håndarbeid er kjempefin!
hilsen fra Aleksandra

Irene sagde ...

Nette: Ja det er nemt at få noget færdigt til de små:-)
Aleksandra: Tusind tak!

Merete sagde ...

Åh, Irene hvor er den fin. I så små trøjer, skal der heller ikke være mønster på ærmerne.
Merete

Helle sagde ...

Nøj hvor sød, nogle gange ville jeg ønske jeg havde små størrelser at strikke til, nevøerne er ved at være noget store når det gælder strik (7 og 9 år)

Fríða sagde ...

ej, hvor var den söd! god idé med knapper på skuldrene.
kh.fra Island
Frida

randiglensbo.dk sagde ...

Nej, hvor ER den sød!

Randi

Lykke sagde ...

Du får da noget af pindene her i drenge måned. Endnu en rigtig sød trøje og god ide med mønster kun på kroppen!

Pia sagde ...

Den er godt nok sød, Irene.

Mette Lykke sagde ...

Hvor er den bare nuttet..
Den passer til en lille sømand.

Karin Grøn sagde ...

Sikke dejlige ting du har fået lavet- babytøj er nu så hyggeligt at strikke

Jette sagde ...

Hvor er den bare nuttet, og sikken det vælter af pindene med babysager, det er så skønt at strikke.