mandag den 14. juni 2010

All My Sisters of....

....yarn - var hjemme hos mig i går til en fantastisk hyggelig strikkesøndag.
Egentlig havde jeg forestillet mig at vi skulle sidde ude, men det var vejret desværre ikke til, så vi måtte klemme os lidt sammen indendøre.
Michael havde lovet at hjælpe med at servere og rydde op, og det havde han ikke det mindste imod. Han nød at være ene hane i kurven hos alle de dejlige kvinder:-)



Sådan en strik-in er næsten bedre end at have fødselsdag:-) Man får så mange dejlige gaver, at det er helt overvældende.
Og så har de bare styr på yndlingsfarven, som det ses:-)
Tusind tak allesammen!

12 kommentarer:

Henriette sagde ...

Det var vidst ren hygge. Det er lige sådan en dag man ind imellem kan bruge, at sidde og strikke sammen med andre :o)

Berit sagde ...

Tusind tak for i går. Det er en rigtig hyggelig perle af et hus I har. Send også en tak til Michael for at han hyggede sådan om os.

nynne sagde ...

Det ser vel nok fint ud hjemme hos dig. jeg er altså også bare så ærgerlig over ikke at kunne komme - dejlige gaver du fik
Nynne

Helle Mikkelsen sagde ...

Ih hvor ser det hyggeligt ud og sikke fine gaver du der fik ;o)

Sådan en dag med strikkepiger giver bare fornyet energi.

Kh Helle

Frujensensunikum sagde ...

Hvor er det skønt med sådan en strik inn....og sikke begavet du blev :)

Yndig spisekrog....din farvesammensætning i puder er meget delikat, tror måske vi ens stole (FDB)

Emmy sagde ...

Det ser meget hyggeligt ud. Sikke dejlige gaver du har fået og næsten kun i blå farver, det må så være dine farver. Jeg er også en "pige" til alle blå nuancer.
God dag :)

Mette Lykke sagde ...

ÅH kære Irene det har været en hjerte dag..
Skønne gaver wow.

Fru Kahr sagde ...

Tusind tak for i går til jer begge. I sådan et behageligt selskab genvinder man jo strikkelysten igen;-)

Annette sagde ...

Hold da op hvor ser I ud til at have hygget jer. Skønt med sådan en tøsekomsammen.

Strikkeheksen sagde ...

Tak for sidst - som jeg jo også har skrevet, føler man sig usædvanligt godt tilpas hos jer. Det var en dejlig eftermiddag :-)

Gitte sagde ...

Tusind tak for sidst ;-) Det var så hyggeligt, og dejligt med Michael, der bidrog til dagen.

Tine sagde ...

Tak for igår, Irene.
Og også tak til Michael for god opvartning :-)
Godt at du kunne bruge gaverne!
For ellers er jeg sikker på at jeg godt kan :-D