torsdag den 14. januar 2010

På bunden af strikkekurven....

....lå disse små babysokker, der bare manglede at få hæftet ender. Det er nu gjort. Jeg har ryddet op i mine to strikkekurve. Udover sokkerne lå der et halvt færdigstrikket rygstykke til en vest. Det er trevlet op og blevet til sirlige garnnøgler, for jeg synes ikke rigtigt om den vest alligevel.
Havde ellers troet jeg kunne fremvise en færdig vest. Jeg har nemlig strikket "Scraps" vesten - ikke i det anbefalede uldgarn, men i Noro Silk Garden, og den kom mildelst talt til at se mystisk ud. Så den er forvist til et mørkt hjørne, hvor jeg ikke kan se den og bliver også på et tidspunkt trevlet op.

Tilbage i den store strikkekurv ligger nu en halvfærdig grå cardigan, som jeg heller ikke er sikker på at jeg gider, et halvfærdigt lyseblåt babytæppe og så kjolen, som er den jeg strikker på lige nu. Håber da, at der er noget af det der dur:-)

8 kommentarer:

marianne sagde ...

Dejligt at få ryddet op i sine gemmer, det burde jeg også gøre for jeg har rigtig mange ting der er halvt færdig:)Så måske smitter det:)

Merete sagde ...

Der skal ryddes op i gemmerne engang imellem. Det er så dejligt bag efter.
Merete

Mette Lykke sagde ...

At nå bunden af kurven er godt en gang imellem..
Jeg piller også op, hvis jeg ikke er helt tilfreds.. Dobbelt fornøjelse..

Jette sagde ...

Det er også bedre at pille op, ellers ligger det bare der og irriterer. Dejligt med orden og overblik over kurven..;o))

Gitte sagde ...

Sikken da et dejligt projekt du fandt i strikkekurven til den lille ny ;-)

Hvad angår de andre ting - så har jeg låg på min strikkekurv ;-) Hvad mon den indeholder? Måske jeg skulle tjekke....... om der er noget der skal pilles op eller kan bruges.

Mariann sagde ...

Hvor herligt sådan at få ryddet op.
Jeg har jo set dit kjoleprojekt, og er slet ikke i tvivl om, at den bliver rigtig god :-)

Strikkeheksen sagde ...

Jeg tror også rigtigt meget på kjolen, den skal nok blive god :-)

Det er dejligt at få gjort rent bord, sikke et par nuttede babysokker :-)

Unknown sagde ...

Så flink du er som rydder opp. Jeg lar det ligge . Mye skal jeg gjøre ferdig. Je gsitter også å strikker på en kjole, men jeg har mine bange anelser om at den bare blir tull. vi får se. :-))