søndag den 24. januar 2010

Baby Blanket



Jeg er helt forelsket i det her skønne babytæppe og drømmer om et i voksenstørrelse. Det er kønt at se på, lunt og blødt og så har det været en fornøjelse at strikke, lige bortset fra de sidste lange omgange af kanten. Det var tungt at sidde med og nogle lange omgange med 544 masker. Opskriften er absolut velskrevet og nem at gå til. Det bli`r bestemt ikke sidste gang jeg strikker en Jared Flood-model.
Og så er det altså helt skønt at tænke på, at jeg med det tredje færdige projekt i 2010 har høvlet hele 1070gram af mit garnlager :-).

FAKTABOKS:Design : Tweed Baby Blanket af Jared Flood
Garn : Peruvian Highland Wool
Garn fra lager: Ja
Anvendt : 300 gram hvidt 120 gram lyseblåt
Købt hos : Lynghøjgaard Garnbutik tilbud lige inden de lukkede
Pinde: 5mm KnitPicks

17 kommentarer:

Strikkeheksen sagde ...

Nej, hvor er det fint, ser så blødt og skønt ud og sikken en reduktion på lageret :-)

Selv tak for i går - vi forstår at hygge igennem ;-)

Tine sagde ...

Hvor er det skønt.
Kan lige se det i voksenstr.!

Og tak for igår.
Super hyggeligt som sædvanligt :-)

Jeannette Mariae sagde ...

Det er en skøn opskrift og dit tæppe er blevet noget så fantastisk.

Knus fra engens land ;-)

Berit sagde ...

Det er bestemt en skønt tæppe og med de kuldegrader, kan man ikke få nok hygge!

Apropos hygge, så tak for i går! Jeg er startet på modulstrik - bare lige en firkant mere...;-)

Mette Lykke sagde ...

Det er meget smukt Irene.

Gitte sagde ...

Det er meget, meget smukt - dit babytæppe. Utrolig flot kant!

Og så er godt indhug i garnlageret - herligt.

Gitte sagde ...

- og glemte lige - Tusind tak for i går ;-)

Unknown sagde ...

Nydelig flott. Jeg sitter å strikker på et babyteppe jeg også nå. :)

Pia sagde ...

Hej Irene.
Hvor er det flot og god effekt med en hvis stribe mellem de blå.

nynne sagde ...

SMUKT !!!

Unknown sagde ...

Å så nydeligt;)
Ja kan godt forstå du drømmer om det i voksenstr. Det liksom bare ligger der så mykt og flott å tylle seg inn i;)
Ha en flott og kreativ uke;)
Hilsen Ingrid

Birthe sagde ...

Det er bare smukt .Og lækkert ser det ud ,og skønt at få nedbragt lageret :-)

Jane sagde ...

Hvor er det dog fantastisk flot, dit babytæppe. Og wauv hvor har du allerede fået strikket meget garn op i år :-)

Jette sagde ...

Hvor er du bare go' i babytæpper, endnu et flot et. Og så at du har høvlet så meget af lageret allerede, det er jo skønt.

JHG sagde ...

Det er bare et enormt flot tæppe - må man spørge om hvor du har opskriften fra?

Alkymisten sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Irene sagde ...

Kære JHG
Som jeg skriver i indlægget har jeg købt opskriften af Jared Flood(Brooklyntweed), men jeg tror også du kan købe den på Ravelry.
Mvh Irene