søndag den 5. juli 2009

Jeg forundres...

.....hvert eneste år over, at sådan et lillebitte valmuefrø i løbet af nogle få måneder kan vokse sig til kæmpestore valmuer. Nu er de endelig sprunget ud, og de er bare så smukke. De får lov at selvså sig overalt i min have, så de kommer op de mest overraskende steder:-)

Det samme gælder for stokroserne, men det tager to år før de blomstrer. Nogle år har jeg lyserøde, pink og mørkerøde stokroser. I år ser der kun ud til at være mørkerøde, så godt jeg har gemt nogle frø :-)

2 kommentarer:

Jeannette Mariae sagde ...

Hvor har du mange smukke blomster i din have. Jeg forundres også til stadighed over Moder Jords fantastiske gaver til os alle.

Fortsat dejlig søndag til dig, kære Irene ;-)

Fru Kahr sagde ...

Du har altså så mange smukke blomster i din have. Jeg kan slet ikke blive træt af at se på de skønne billeder:-)