onsdag den 1. juli 2009

Hvad er bedst?


Min nabo kom lige med en hel bakke nyplukkede jordbær.
Hun havde plukket 5 kg i dag!
Så mange kan jeg slet ikke mønstre - jeg plukker en lille skål hver dag.
Men hvad er bedst? Jordbær eller hindbær som jeg købte på grønttorvet i dag?
Jeg tager lige et jordbær.....uhmmmmm....
Så prøver jeg lige et hindbær.....uhmmmmm......
Men hvad er nu bedst? Jeg tager lige et jordbær......

Jeg elsker den her tid, hvor man kan spise frisk frugt og grønsager i rå mængder:-)
Behøves slet ikke andet.
Indimellem bærrene snupper jeg en blommetomat....uhmmmm...
Jeg spiser rødt gør jeg :-)

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er så skønt med alle de bær man kan få nu :-)
blommetomater smager også rigtig godt...siger jeg der ellers ikke er så meget for tomater ;-)

Sascha sagde ...

Begge bær sammen med fersken i en trifli = en bid af himmelen! :-D

Fru Kahr sagde ...

Uha, det ser lækkert ud:-)

eKirsten sagde ...

Jordbær, selvfølgelig!!!! Personligt bryder jeg mig faktisk overhovedet ikke om hindbær.

Jeannette Mariae sagde ...

Det er virkelig en skøn sæson, vi befinder os i. Jeg ville nu heller ikke kunne vælge, men spise begge typer bær med glæde...

Dine blommetomater ser altså også bare så lækre ud ;-)

Trillemor sagde ...

Man bliver jo helt misundelig:-) Jeg tror jeg foretrækker hindbærene, jeg elsker simpelthen den smag. Kan dog godt synes de små kerner sætter sig i tænderne og det bryder jeg mig ikke om:-)

God weekend.