torsdag den 2. april 2009

Forår i Århus ?


Haven begynder at vise lidt forårstegn, men det er stadigvæk temmelig koldt her i Århus. Selv om solen skinnede hele eftermiddagen, nåede temperaturen kun op på sølle seks grader. Længere nordpå hvor min mand arbejder var det hele tolv grader! Ikke desto mindre var jeg lidt i haven i eftermiddag, fik klippet lidt roser og fjernet lidt ukrudt, men det er endnu alt for koldt at sidde udendørs med et strikketøj.
Jeg strikker ufortrødent på min Decimal, men mangler lige et stykke endnu, før jeg er færdig.
Jeg er nemlig begyndt på endnu en cardigan Mr. Greenjeans - ligeledes en gratis opskrift fra Knitty.

3 kommentarer:

Nette sagde ...

Ah, her i det nordvestlige har der altså været noget mere end 6 grader. Men det varede kort, for det var kun de par timer, der gik imens tågen holdt pause.
Men foråret er her. Kirsebærtræernes knopper har for længst anmeldt deres kommen. Om mindre end en måned står de i fuld flor. Åh, jeg elsker de få dage, det står på. De er så smukke.

eKirsten sagde ...

Har også været i haven, og ukrudtet synes bestemt ikke, det er koldt mere.
Koncentrerede mig nu mest om af fjerne visne blade og stængler, men næste gang skal mælkebøttejernet - og fotoapparatet! - med.

Irene sagde ...

Nette - det har du ret i - kirsebærblomster er noget af det mest yndefulde!
Kirste - det blev heller ikke til så meget her.