onsdag den 17. december 2008

Blogpris


Jeg har modtaget min første blogpris fra Marianne, og det er jeg altså meget, meget glad, stolt og beæret over. Tusind tak Marianne!
Med prisen fulgte disse ord :
“Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET- nærhet i rom, tid og forholderne er usedvanlig sjarmerende og søte,og formålet er å finne og å være venner.
De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse.Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet,vil enda flere vennskap ha forplantet seg.Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse!”
Det er så meningen, at jeg skal give prisen videre til otte andre bloggere. Det var et svært valg, for jeg læser simpelthen med på så mange søde, sjove, charmerende og inspirerende blogge. Men her kommer de : Tine, Gitte, Julia, Pernille, Dorthe, Kirsten, Et-cetera og Liselotte.

8 kommentarer:

Liselotte sagde ...

Tusinde tak, Irene :-)

et cetera sagde ...

Tusind tak, Irene - den varmer! Det er gode ord der følger dén - og jeg kan kun sige, at de passer SÅ præcist på hvordan jeg opfatter dig og din blog :-)

Helle : sagde ...

stort Tillykke med prisen, du fortjener den også ;-)

eKirsten sagde ...

Tusind tak - og til lykke til dig. Det er meget fortjent!!!
Også tak for sjal-linket. Det er godt nok vildt flot, jeg er nødt til at gemme opskriften til efter jul, når jeg får mere tid.

Irene sagde ...

Tak Et-cetera og Helle!

Irene sagde ...

Og tak Kirsten!

Tine sagde ...

Først et stort tilllykke.
Den passer bare lige på dig, og tusind tak for at give mig den.
Det er jeg meget glad for.
Jeg giver den lige tilbage til dig,da jeg syntes at du fortjener den :-)

Irene sagde ...

Tusind tak Tine!