søndag den 30. november 2008

Ridehusets julemarked...

...går jeg nødigt glip af. Jeg skal helst derind mindst en gang i december måned. Der er altid masser af fint håndværk og gode ideer.
Så endnu en gang fik jeg lokket Michael med derind :-) Så har han også lejlighed til at hilse på sin farbror og tante, som altid har en bod derinde med hjemmelavede smykker og og hjemmelavet julepynt i bl.a glas og keramik.
Der sneg sig en enkelt engel med hjem. Jeg må jo have opbygget en ny englesamling:-) Og så var der masser af inspiration til hjemmegjort julepynt.



3 kommentarer:

Tine sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud.
Jeg skal helt sikkert også forbi.
Det er også en fast tradition for mig.
Det er ikke altid man kan finde noget at tage med hjem, men inspiration kan man altid finde :-)

Irene sagde ...

Nemlig Tine!

eKirsten sagde ...

Jeg skal bestemt også forbi mindst én gang - ikke så meget for julepyntens skyld, for det gør vi ikke så meget i - men for hyggens!