lørdag den 9. august 2008

Sophias mormor


Jeg har fundet en ny garnbutik - og så endda ganske tæt på hvor jeg bor.
Sophias mormor er både en netbutik(se i min linkliste over netbutikker) og en fysisk butik, der har masser af lækkert garn og til særdeles rimelige priser. Hmmmm....nu er det jo ikke lige garn jeg mangler p.t., men Noro garnet her råbte ligefrem på at blive afprøvet, så der kom et enkelt nøgle med hjem. Det er bestemt ikke sidste gang jeg besøger Sophias mormor, men tjek selv butikken ud på nettet.

5 kommentarer:

damsgaarden sagde ...

NORO garn er bare lækkert, det er en skam det er så dyrt, det bliver kun til småting med noro her i huset ;-))

Strikkeheksen sagde ...

wow, der er da godt nok et fint udvalg. Den kommer jeg bestemt til at se nærmere på. Jeg mangler jo heller ikke ligefrem garn, meeen det kan jeg jo hurtigt komme til :-)

Anonym sagde ...

Det er et smukt Norogarn, du har fundet der. Farverne er smukke og afdæmpede. Det kan jeg godt lide ;-)

Tine sagde ...

Sikke en fin garnbutik.
Det er altid dejligt at opdage nye steder at handle :-)
Selvom man jo nok ikke går og mangler noget ;-)

Marlene T. sagde ...

Dér måtte jeg jo hen og kigge... Fin biks! Vi har nemlig sådan en i familien; altså en Sophia's mormor. (min datter hedder Sophia..) ;-)