lørdag den 2. august 2008

Pastamaskinen



I går modtog Michael sin noget forsinkede fødselsdagsgave - en elektrisk pastamaskine.

http://shop.lagondola.it/product.php?pid=26&nav=mn

Den er stor! Men Michael kan altså ikke se en køkkenmaskine uden at han må eje den, og denne har han ønsket sig længe. Selv om det var næsten 30 grader udenfor i går, blev der testet, afprøvet og leget med maskinen hele eftermiddagen.
Jeg brokker mig ikke, for jeg har det jo ligesådan med garn og strikketilbehør :-)
Iøvrigt kan monstrummet andet end at lave pasta bl.a ælte dej.
Før middagen i går fik jeg serveret sprøde nybagte grissini.
Middagen i går var selvsagt pasta.
Og her til morgen var der nybagte boller :-)

7 kommentarer:

damsgaarden sagde ...

Ejj, hvor lækkert, hjemmelavet pasta er bare det bedste, måske husbonden her skulle ønske sig sådan en maskine ;-)) han er også til maskiner men det er dem udenfor køkkenet, måske denne kunne lokke ham ind i køkkenet ;-))

Anonym sagde ...

Det var da en skøn tingest, I der har anskaffet Jer. Og friske nybagte morgenboller - uhm...

Ønsker Jer en rigtig dejlig dag ;-)

Tine sagde ...

Den ser god ud (og stor) den maskine.
Der er da ikke ngoet bedre en friskbagte boller.
Den er da vist et sikkert hit!

Tillykke med den :-)

Irene sagde ...

Tak skal I have alle tre:-) Ja han hygger sig - jeg har lige fået serveret kaffe med sprødt nybagt knækbrød med hjemmelavet solbærmarmelade...uhmmm!

Alkymisten sagde ...

Til maskinen medfølger som standard 7 forskellige ekstruderings forsatse.
I dag har jeg bestilt yderligere 11forsatse. Finalemente Pasta Totale.

Peter Nyrop sagde ...

Hej

Hvad er mærket på den pastamaskine - og hvor kan man købe den?

Mvh
PNyrop

Irene sagde ...

Indlægget er opdateret med link til distributør af Simac Pastamatic maskinen.

Hilsen Bryggeren