torsdag den 28. august 2008

Det søde liv


I dag har jeg været til redaktionsmøde hele dagen med den redaktionsgruppe på den nettjeneste jeg arbejder med.
Skønt og givende møde.
Bagefter skulle jeg mødes med Laura på Café Englen. Hun skulle endelig have sin vest.
Laura kom med ovenstående i en fint indpakket pose.
Nå, sagde jeg. Du har nok læst på min blog, at "Etcetera" og jeg skrev om vores forhold til Summerbird-flødeboller. Men nej - hun vidste intuitivt, at Summerbird - det var lige mig.
Jeg har ellers besluttet, at jeg ikke vil blogge for privat eller personligt.
Men det er da simpelthen for "weird", at jeg i blogverdenen har mødt de skønneste personer, som jeg føler, jeg har noget til fælles med. Men det er bestemt også skæbnen, at jeg møder en dejlig person som Laura, Det er ikke tilfældigt ! Og det bliver jeg nok nødt til at skrive lidt om - på et tidspunkt!
I mellemtiden får jeg en kop friskmalet kaffe med en Summerbird-flødebolle, imens jeg tænker over, hvor fantastisk og forunderligt livet er, og hvor heldig jeg er, at jeg får lov til at opleve det lidt endnu :-)

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

ja, denne her blogverden er forunderlig :-) og summerbird...numme num

Anonym sagde ...

Uhm, hvor lyder det altså lækker. Mums... God weekend ;-)

Gitte sagde ...

Uhmmmmmmmmm ;-)

Tine sagde ...

Sommerbird, det er også mine yndlings :-)

Måske meget godt at de er så dyre, for ellers ville jeg da veje det dobbelte af hvad jeg vejer nu :-))

Det lyder som om du skæbnen smiler til i øjeblikket.
Dejligt at du er her til at smile igen.