fredag den 18. juli 2008

Se her piger !


Jeg har lige fundet Jareds helt fantastiske strikkeblog "Brooklyntweed". I kan se den i min liste over blogs jeg følger med i. Ikke nok med at han er en mand, der strikker. Han strikker rigtig,rigtig meget. Han er suverænt dygtig og laver de flotteste ting. Derudover designer han også strik. Det er ham, der har lavet mandesweateren Cobblestone, der er set strikket på flere blogs.
Han har også lavet opskriften til disse nuttede babysko. Opskriften er gratis, så den blev straks printet ud og afprøvet. De er lynhurtigt strikket, og der går kun ganske lidt garn til, så man kan få brugt nogle af sine rester.

12 kommentarer:

Anonym sagde ...

hvor er de søde...Irene hvis du "er" til babysko...så prøv at låne bogen "Babybooties"...den er så sød, den ene søde sko/strømpe efter den anden...forfatteren kan jeg ikke lige huske...desværre

Irene sagde ...

Tak for tippet :-)

Strikkeheksen sagde ...

De er ganske enkelt nuttede. Jeg håber, jeg engang får børnebørn :-)

Strikkeheksen sagde ...

Ups, jeg glemte: Det var da lige godt pokkers! Sikken han kan strikke :-) Ham må jeg også følge!

Gitte sagde ...

Nej hvor er de søde - måske de passer til Lises Build a bear......

Gitte sagde ...

Viste lige manden min Brooklyntweed - Tror ikke han synes det er helt naturligt....... ;-)

Irene sagde ...

Gitte - Du kan sagtens lave dem til Build-a-bear. Min mand så også en anelse skeptisk ud, da jeg fortalte om Jared.

Alice sagde ...

Hej
Dejligt at finde brooklyntweed - jeg må også til at prøve de små babysko -
han er meget dygtig - ærgeligt at han side ikke er på dansk.

damsgaarden sagde ...

God ferie til dig også. Ja han er da godt nok en kreativ strikker, og lidt usædvanligt at en mand strikker, men modigt, ;-))

Irene sagde ...

Hej Alice og velkommen til! Kan se at du er ny i blogland:-)

Tankestrejf sagde ...

Hvor er de dog søde ! Jeg ville ønske jeg kunne strikke efter en engelsk opskrift! Venlig strikkehilsen Hanne

Fru Kahr sagde ...

Hej Irene.

Du får lige et forsinket svar her - vi er lige kommet hjem fra ferie.

Det billige Marianne Isager garn har jeg købt på udsalg hos www.hostrik.dk. Det var et udsalg, der var til at forstå....