søndag den 6. juli 2008

Loppemarked på Ingerslev Boulevard


Efter at have ryddet det sidste op efter festen i går, synes jeg, at jeg trængte gevaldigt til at komme lidt ud af huset. Heldigvis er det loppemarkedssøndag i dag, så jeg kørte ind og daskede lidt rundt på torvet i håb om at gøre et godt fund :-)
Jeg fandt disse to fine, nostalgiske og tuttenuttede 50er-agtige dåser, som jeg nok skal finde anvendelse for et eller andet sted i huset. Den med pigen og bamsen er flad - det er lidt svært at fotografere - den ku`godt bruges til knapper. Den røde kan der være 100 gram the i eller en pakke vatpinde eller måske noget helt tredje :-)

1 kommentar:

Strikkeheksen sagde ...

Med frygt for at lyde som Isabella Smith: Dåser kan man aldrig få for mange af og de to er da i topklasse :-) (og sikkert billigere end hos Isabella :-))