tirsdag den 27. maj 2008

Ny trøje



Der er sket et mirakel:-)
Jeg har fået færdiggjort en trøje til mig selv.
Jeg har så mange "WIP" projekter til mig selv liggende,så det er et under,at jeg for en gangs skyld er blevet færdig med noget!
Jeg synes det er meget sjovere,at strikke til andre:-)
Det er en kort model med hulmønster og uden knapper. Jeg skal have fundet en lidt bedre broche til den.
Det er en model fra Sys Gebhards bog: Vintagestrik & fashion. Den er strikket i Merino Silk fra Hjertegarn på pinde nr. 3 1/2 og der gik godt 350 gr. til den. Den er i yndlingsfarven turkis og passer,som I kan se, til armbåndet,som jeg er meget glad for. Den passer også mig, så jeg tror, det er én trøje,jeg kommer til at bruge rigtig meget.

1 kommentar:

damsgaarden sagde ...

Sød trøje du har lavet der, det er fint med det bærestykke. Kender godt det at lave noget til andre, det er sjovere.