onsdag den 30. april 2008

Kuffertpakning

Jeg pakker og rydder op. Og pakker lidt mere.
I morgen tidligt kl. 6 kører vi sydpå mod Italien. Vi giver os god tid med at køre derned og tager et par overnatninger undervejs.
Vi har (igen!) lejet huset i Serrapiana fra lørdag d. 3.5 til den følgende lørdag.
Serrapiana er en lille bitte landsby i Ligurien. Den ligger højt oppe i bjergene, og alligevel tager det kun godt en halv time at køre til en dejlig strand.
Vi skal faktisk bo ved verdens ende. Vejen ender simpelthen i Serrapiana - man kan ikke komme videre.
Jeg vil sikkert ikke være på bloggen før d. 12.5 igen - medmindre jeg da besøger det lokale bibliotek i Aulla. Nu får vi se.
Vi har intet planlagt.
Sådan kan vi bedst lide det.
Vi venter og ser,hvordan vejret er, og hvad vi har lyst til
Vil du se, hvor vi skal bo, så klik på linket "Serrapiana" til højre.
Om jeg glæder mig ?
Helt vildt !

1 kommentar:

eKirsten sagde ...

Hav en rigtig god tur! - Og til lykke med at 3 måneders undersøgelsen er godt overstået. Jeg kan nu godt forstå, du er noget urolig hver gang inden tjekket.