torsdag den 10. april 2008

Bønner



Her hvor jeg bor har foråret stadig ikke helt indfundet sig.
Det er nemlig stadig nattefrost hver eneste nat, så jeg tør ikke rigtig plante mine potter til endnu.
Det betyder også,at flere af mine stauder, der ellers var kommet pænt op, er blevet svitset. Værst er det gået ud over mine store orange dagliljer, så det er spændende, om de overhovedet kommer i år.
Frostgraderne er også slemme for mine led - især knæleddene, der protesterer over det hurtige skift mellem minus- og plusgrader.
Men Michael kan ikke vente. Han har forsået adskillige ting indendørs bl.a. disse bønner. Jeg ved ikke en gang, hvad de hedder, men det er de store, sprøde bønner italienerne gnasker rå i sig til et glas vin.
Som I kan se vokser de med eksplosiv fart - der er kun få dage mellem de to billeder.

1 kommentar:

damsgaarden sagde ...

Pas i nu på med forårstrangen, det kan nemt gå galt. Jeg kender kun alt for godt til det at vente, det er ikke nemt, men det giver ofte bagslag.