torsdag den 13. marts 2008

Fridag


Oskars trøje skrider fremad,men jeg tror jeg kommer til at mangle lidt af det råhvide garn,så det er ikke sikkert,den bliver færdig i dag.

Håndmalede påskeæg fra Netto.
De er så fine!

Jeg havde egentlig planlagt en strøgtur,men det regner og blæser,så jeg nøjes med at gå i Netto.
En flad tyver for en buket danske tulipaner i en lækker farve.

Jeg startede min fridag med at slå et surdejsbrød op.
Det er som regel en hel dag om at hæve, så det er et passende gøremål på en fridag.
Inspireret af Liselotte(Slagt en hellig ko) gik jeg også en tur ud i haven og så på rabarberne,men de var desværre ikke store nok endnu til en tærte.

2 kommentarer:

damsgaarden sagde ...

Hej Irene.
Har også lavet brød i dag. Jeg kan se du også har hævekurve, måske man skulle ønske sig sådan nogle. Det ser så fint ud med det mønter kurvene laver.
KH Jette

Det gule hus sagde ...

Fornuftig fridag, flot buket og herlig stemning. SÅDAN!