onsdag den 26. marts 2008

Aftenskumring

I løbet af dagen er sneen heldigvis næsten forsvundet, og TV-avisens vejrudsigt lover at vi nu går mod varmere tider - dejligt !
Onsdag er også én af de to dage om ugen, hvor jeg går til vandgymnastik i varmtvandsbassin(34 grader). Derfor har jeg heller ikke spor dårlig samvittighed over at kaste mig i sofaen, tænde for fjernsynet (håber der kommer en go`film) og gribe strikkepindene. PC-en står på et bord ved siden af, så jeg ind imellem kan tjekke mails og holde øje med de handler på Trendsales, jeg følger med i og måske læse lidt på forskellige blogs :-)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

RÅHYGGE! Ha' en god aften!

Det gule hus sagde ...

Ja, jeg følger også trendsales, men er endnu kun køber. Sikke skønne billeder du har gang i her. Hygge til dig....