mandag den 18. februar 2008

Mit kongerige for en hest :-)

/>Uploaded on 30 July 2005 By wka

I går havde jeg den store fornøjelse for første gang i mit liv at ride på en islandsk hest. Min nabo rider hver søndag sammen med 4 andre kvinder i Ormslev, og da de havde et afbud, kom jeg med og fik en tur på Baldur. Jeg tabte helt mit hjerte til disse små langhårede heste, der er fyldt med spilopper. Står det til mig, bliver det bestemt ikke sidste gang jeg får en ridetur på én af Gittes 10 dejlige islandske heste.

Og hvordan går det så med de 23 ting ?
I sidste uge brugte jeg min hjemmearbejdstime til at udforske Boggnaskeren, så jeg er endnu en gang kommet lidt bagud. I går fik jeg imidlertid kigget på Wikipedia, som jeg godt kendte i forvejen, og jeg redigerede en smule på et indlæg om Anne Rice. Og lad mig sige det på denne måde - der var virkelig noget at komme efter !

Ingen kommentarer: