fredag den 1. februar 2008

Haiku-vejr

BLÆSEVEJR

Stormomsust have
ufortrødne erantis
pjuskede fugle

Tændte stearinlys
legesyg indendørskat
raslende tagsten

Hold da op hvor det blæste en halv pelikan i går aftes ! Trods masser af tændte stearinlys, varm the på kanden og lun kat på skødet, var der alligevel småkoldt i huset. Men hyggeligt, at vi hver især kan sysle med kreative gøremål - Michael med sin uundværlige bærbare, og jeg fik færdiggjort en mørklilla babyvest - et bestillingsarbejde til en 1 års fødselsdag. Jeg slog straks masker op til et nyt strikketøj - en cardigan i rib strikket på tværs, som jeg længe har haft lyst til at prøve. Som om jeg ikke har nok WIP (Works in progress) liggende :-) Det er dog mest vanskeligere strikkearbejder med mønster og sådan, og dette her er et fjernsynsstrikketøj.
Podcasten må vente til weekenden - jeg har nemlig en ganske bestemt idé om, hvad jeg vil podcaste.

Ingen kommentarer: