mandag den 4. februar 2008

Fandango


To babyveste strikket af Linie 160 Season - en blanding af uld og bomuld købt i Fandango. De gule ugleknapper er også købt der - dem er jeg ret vild med.


Lørdag formiddag var jeg inde i Sys Fredens garnbutik Fandango og hente garn og strikkearbejder til en udstilling, som vi skal have i Højbjerg de næste 3 uger som optakt til en strikkecafè for børn med Sys Fredens lørdag d. 23. feb. For en garnsvag sjæl som mig, er sådan en lækker garnbutik naturligvis fristende ud over alle grænser, så jeg kom også hjem med en stor pose garn. Hvor meget kvier jeg mig lidt ved at fortælle, men der er i hvert fald garn til hver en trøje til alle tre børnebørn og også lidt mere....
Havde ellers besluttet, at det var strengt forbudt at købe mere garn, før jeg havde fået strikket af noget af det jeg har, men farverne var så fine, kvaliteten var i top og så var det på tilbud!!!
Det er ellers et fast ritual, at vi hører "Mads og monopolet" på P3 hver lørdag formiddag - det er jo et aldeles fremragende program - stærkt underholdende. Det kunne vi så ikke lige i lørdags. Derfor har jeg besluttet, at hente det som podcast. Jeg fik godt nok ikke lige gjort det i går, men gør det en gang i løbet af denne uge.

Ingen kommentarer: