torsdag den 17. januar 2008

Personalepolitisk messe og en tur i Spanien


Nå - jeg skulle bare have læst videre på næste opgave. Der står jo masser om Creative Commons og billeddeling. Jeg har ikke oprettet en konto på Flickr, fordi jeg næsten udelukkende tager familiefotos og iøvrigt ikke er ret god til at fotografere, så jeg har ikke lyst til, at de ligger dér. Men det er fint at vide, at der er nogle billeder, man må bruge.
I går var der personalepolitisk messe på Rådhuset. Jeg prøvede at blive coachet, havde en fin samtale med kostvejleder Anette Harbech Olesen, så/hørte forandringsopera og vandt en tur på badeanstalten Spanien.
Nu jeg lige var så godt i gang, fik jeg lige lavet et frimærke med et af de nyeste billeder af mine små engle. Det er taget i julen, og de sidder og ser Peter Plys film.

Ingen kommentarer: