mandag den 28. januar 2008

Mere musik på bloggen

Nu har jeg fået min egen radio med musik a la Andrea Bocelli. Det var egentlig min mening, at jeg ville have haft noget helt andet. Men hvis man f. eks vælger Nelly Furtado, så skal man også finde sig i Beyonce og Pussycat Dolls, som jeg ikke under nogen omstændigheder gider høre. Det samme gør sig gældende for Dido, Leonard Cohen og Robbie Williams - der er altid noget musik med, jeg ikke gider høre.
Derfor besluttede jeg at lave min egen playliste, men alle de numre jeg gerne ville have på den, fandtes kun i en 30 sekunders udgave, og så er der ligesom ikke så meget ved det. Jeg brugte en god del af søndagen på at rode med LastFm og endte så med i dag at vælge klassisk musik :-)
Bibliotekernes Netmusik kender jeg i forvejen og låner også lidt derfra, så den tillader jeg mig at springe let og elegant over. Du kan ikke låne den nyeste musik dér, og jeg har det sådan, at hvis der er noget musik, jeg virkelig gerne vil have - så farer jeg ud og køber det den dag det udkommer.

Ingen kommentarer: