fredag den 16. november 2007

Pippis mors fødselsdag

I onsdags ville Astrid Lindgren være fyldt 100 år, og det måtte selvfølgelig fejres. Margit viste lysbilleder og jeg læste op iført Pippi-kostume for børnehavebørn fra lokalområdet. Det var simpelthen så sjovt at se, hvordan børnene så ud, da de kom op ad trappen og så Pippi stå i børnebiblioteket. Bagefter var der pebernødder, saftevand og clementiner. Fint lille arrangement !
Jeg har fået lavet mit eget bibliotek med mine yndlingsbøger på Library Thing, og det er da smart. Jeg har endnu ikke fået lavet indholdsresume og tildelt emneord, for jeg må indrømme, at jeg tit(læs: næsten altid) har svært ved at nå opgaverne på den halve time om ugen, man må bruge på 23 ting, og jeg synes ikke, det kan være meningen, at jeg hver gang gør arbejdet hjemme.

Ingen kommentarer: