torsdag den 11. oktober 2007

De børn har fået for mange vitaminer

I øjeblikket eksperimenterer jeg, som det kan ses, med skabelonerne på min blok, og synes nok at denne, som rigtig mange andre også har valgt, er ganske nydelig.
Har også fundet ud af, at lægge bogmærker på min igoogle side, men er lidt skuffet over, at det kun er få, der har ikoner(gadgets?).
I dag havde jeg en 3. klasse til biblioteksorientering. 22 søde og kvikke børn med krudt i en vis legemsdel. Livlige børn eller som min svigermor ville have sagt : "De børn får for mange vitaminer". Hold da op hvor var det hårdt og hvor blev jeg træt !

1 kommentar:

Rikke Agnes sagde ...

Hej Irene.
Tak for hilsen, og værsågod. Nu nærmer julen sig jo atter, så nu kan du snart få en ny julehilsen :-)
Jeg tænker ofte på dig, og hører af og til nyt fra kollegerne i Højbjerg når jeg støder på dem, men nu kan jeg jo selv følge med fra første parket.
Det er forøvrigt ret morsomt, det du skriver... :-)

Kh Rikke